Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Služba Zásilkovna.cz chce mít do konce roku stovku výdejních míst pro e-shopy, které chtějí vyhovět zákazníkům se zájmem o osobní vyzvednutí zboží, ale nemají vlastní kamenné pobočky.
Společnost Zásilkovna.cz otevřela čtyři nové pobočky v České republice, kam si osobně mohou jít vyzvednout zboží zákazníci e-shopů bez vlastních kamenných poboček.
Dvě nové pobočky jsou v Brně (Mendelovo náměstí a Královo pole), jedna pak v Liberci a čtvrtá v Teplicích.
Letos Zásilkovna.cz otevřela dohromady již deset nových výdejních míst, čímž se jejich celkový počet v České republice zvýšil na 36. Do konce roku chce e-shopům nabídnout 100 výdejních míst v ČR a na Slovensku. Firma uvádí, že cílem je pokrýt všechna krajská a okresní města nad 15 tisíc obyvatel.
Zásilkovna.cz využívá franšízový model. Různé provozovny si mohou přilepšit jako další výdejní místo této služby a zároveň tak mohou přilákat více zákazníků. E-shopům Zásilkovna.cz nabízí základní cenu za zpracovaný balík ve výši 35 Kč bez dobírky a 45 Kč s dobírkou.
Zásilkovna.cz odbavila do konce února 2012 již 115 tisíc zásilek. Uvádí, že za únor 2012 zaznamenala 20x vyšší tržby než za stejné období loňského roku s tím že, čtvrtinu tržeb vytváří slovenský trh. V současnosti má prý Zásilkovna.cz 637 partnerských e-shopů.
Zdroj: Zásilkovna.cz, Jiří Macich ml. ChannelWorld.cz
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?