Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Nezáleží na tom, zda se produkt prodává z regálu kamenného obchodu nebo v on-line nabídce e-shopu. Vždy je kriticky důležité, aby měl jedinečnou a trvalou identifikaci, kterou lze konzistentně a přesně sdílet se všemi zúčastněnými stranami v obchodně-logistickém procesu.
Standard GS1 GTIN, globální číslo obchodní položky, které se kóduje do čárového kódu GS1 pro strojové načítání, hraje klíčovou roli v digitální transformaci průmyslu: propojuje produkty s přesnými daty.
V létě GS1 evidovala více než 200 milionů čísel GTIN uložených do globálního registru výrobci a majiteli značek. Očekává se, že každoročně k nim přibude 60 až 70 milionů dalších. Každou sekundu přibývají průměrně dva nové záznamy GTIN.
Zdroj: retailnews.cz
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?