Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
DPDgroup, balíková přepravní společnost nově mění kvůli přehlednosti a plánované expanzi název na Geopost. V České republice však zůstane pod lokální značkou DPD.
Balíková přepravní síť DPDgroup a mateřská společnost lokální DPD mění svůj název na Geopost. Skupina se tak rozhodla pro větší zpřehlednění a zjednodušení komunikace v rámci nových strategií růstu, expanze na další světové trhy prostřednictvím akvizice nových značek a také svých závazků ohledně udržitelnosti. Lokální brand DPD tato změna však nijak neovlivní.
Pod značku Geopost tak nyní budou nyní spadat všechny následující klíčové oblasti: standardní doručování pro koncové zákazníky i firmy, specializované doručení i new commerce.
Geopost věří, že sjednocení pod jeden brand umožní posílení stávajících značek, snazší a rychlejší rozšiřování a také otevírání nových podnikatelských příležitostí po celém světě.
Zdroj: mediaguru.cz
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?