Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Online supermarket Rohlík nyní rozšířením do jižních Čech pokrývá 90 % území země.
Rohlík pokračuje ve své expanzi do regionů. Nově obsluhuje jižní Čechy – konkrétně jde o lokality Písecka, Strakonicka a Táborska. Díky poslednímu rozšíření, které zahrnuje i Choceň, Vysoké Mýto či chatové oblasti Kokořínska, dokáže online supermarket pokrýt téměř 90 % Česka. Jeho služeb dosud využilo více než jeden milion domácností, což tvoří celou čtvrtinu všech domácností v ČR.
„Od loňského října se do doručovací oblasti Rohlíku přidalo téměř 1100 nových obcí a měst. Zaměřujeme se také na menší obce s horší občanskou vybaveností. Například obsluhujeme téměř 2000 z 3390 malých vesnic s méně než 500 obyvateli v Česku,” uvádí CEO Rohlik.cz Martin Beháň a dodává, že klíčovým průlomem bylo rozšíření doručovacích služeb do jižních Čech. „Dříve jsme objednávky z těchto regionů zvládali pomocí Rohlik Pointů. Nyní jsme otevřeli první lokality Jihočeského kraje s kompletní doručovací službou až domů. Přes 5000 domácností z těchto nových lokalit využilo našich služeb,” dodává.
Kromě regionální expanze se Rohlík soustředí i na rozšiřování sortimentu. Nyní nabízí téměř 23 tisíc položek, které jsou dostupné zákazníkům ze všech doručovacích lokalit. Pokračuje také v podpoře lokálních producentů a farmářů – v současnosti spolupracuje s více než 250 farmáři, včetně známých jmen jako Farma Druhaz, Farma Rodiny Němcových, Statek Karel Roden či Farma Vraňany, a také s menšími producenty jako Farma Choťovice či Farma Struhy. Na lokální úrovni spolupracuje také s pekárnami, v Praze je na výběr pečivo ze 14 podniků, v Brně z 12 a na Ostravsku z 10 různých pekáren.
„Soustředíme se ale také na navázání spolupráce se známými a oblíbenými značkami, jako je Rossmann nebo Aktin. Kosmetiku jsme na konci minulého roku rozšířili o 1000 nových položek a díky spolupráci s Rossmannem a zařazení brandů, jako jsou The Body Shop, Mádara, Marvis a Biotherm, nyní nabízíme v této kategorii skvělý poměr cena/výkon,” dodal Beháň s tím, že významnou novinkou je také rozšíření sortimentu pet food o 1000 položek.
Zdroj: www.mediaguru.cz
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?