Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Společnost Tchibo poprvé nabízí své produkty mimo své prodejny a e-shop v mezinárodním měřítku. Nově je možné je nakupovat přes Košík.cz.
Zákazníci si budou moct objednat desítky druhů dámské, pánské nebo dětské módy, sportovní a fitness outfity, ale také bytové doplňky, jako jsou například ložní prádla, nádobí nebo potřeby pro domácnost. Ceny budou zcela totožné s nabídkou obchodů či e-shopu Tchibo. A stejně tak se bude obměňovat nabídka – nové kolekce Tchibo budou i na Košíku představovány každý týden.
„Chceme, aby se z Košíku stal nejdostupnější způsob pro běžné nákupy domácností v Česku. A to znamená rozšiřovat náš sortiment o značky, kterým zákazníci dlouhodobě věří,” zmiňuje Ivan Utěšil, CEO Košík.cz.
„Středobodem našeho snažení je zákazník a snaha vyjít mu vstříc nejen nabídkou, ale i způsobem, jakým má možnost naše produkty získat. Kombinujeme několik vlastních prodejních kanálů, mezi kterými mohou zákazníci volně přecházet. Přelomovou spoluprací s Košíkem se nám nabízí další možnost být jim ještě blíže a o něco více jim nakupování usnadnit, za což jsme velice rádi,“ uvádí Jan Suchánek, generální ředitel Tchibo Praha.
Zdroj: mediaguru.cz
Zdroj obrázku: tchibo.cz
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?