Klíčovým faktorem pro udržení rychlého růstu je pro slovenskou maloobchodní společnost 1. day co [...]
Britský řetězec plánuje expandovat na slovenský trh franšízovou sítí Žabka, kterou již devět let provozuje v České republice s více než stem prodejen této značky. Nejvíce jich je v Praze a Středočeském kraji. Rozšiřuje se však i do dalších lokalit. Nyní se Tesco rozhodlo vstoupit i na slovenský trh.
Magazínu Index to sdělil výkonný ředitel Tesco Stores SR Martin Kuruc. Dle jeho slov chce nabídnout možnost podnikání těm, kteří mají chuť a zručnost, aby si vyzkoušeli vést vlastní obchod i bez vysokých vstupních nákladů. Společnost chce do konce roku otevřít několik prodejen, zpočátku se soustředí na Bratislavu a okolí.
Obchody Žabka lákají zákazníky na rychlý a pohodlný nákup včetně doplňkových služeb. Nejsou určené na velké rodinné nákupy, spíše doplňkové chybějících výrobků. Jedná se o formát malých prodejen v centrech měst a na sídlištích s dlouhými otevíracími hodinami. Obchody mají většinou rozlohu jen 80 - 100 metrů čtverečních.
Celý článek.
Zdroj: tovarapredaj.sk
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?