Klíčovým faktorem pro udržení rychlého růstu je pro slovenskou maloobchodní společnost 1. day co [...]
Lidl otevřel svoji první outletovou prodejnu na Slovensku. V Česku podobný koncept nechystá, zlevněné zboží ve výprodeji bude i nadále nabízet v klasických supermarketech.
Obchodní řetězec Lidl otevřel minulý týden ve slovenské Ilavě outlet. Je to pro něj novinka, v ČR ani na Slovensku zatím podobný formát neprovozuje. Bude se zde prodávat výrazně zlevněné spotřební zboží, které Lidl stáhne z ostatních prodejen. Prostor outletu poskytla prodejna řetězce, kterou přesunul do jiné nově postavené větší budovy na okraji města. Jak uvedl web Stratégie.sk nápad na outlet není ničím neobvyklým, Lidl je provozuje i v některých jiných zemích.
V nabídce bude jen spotřební zboží se slevami až 70 %, nikoli ovšem potraviny, pouze u pokladem bude možné si koupit drobné občerstvení. Nové zboží bude na regálech každý týden, jak jsou zákazníci u nabídek Lidlu zvyklí.
V České republice se podle tiskové mluvčí Zuzany Holé Lidl k podobnému kroku nechystá: „Otevření podobného outletu momentálně nezvažujeme. Zboží nabízíme klasicky v rámci našich standardních nabídek. Pokud se neprodá, zařazujme jej do pravidelně pořádaných výprodejů v našich prodejnách, nebo například do výprodejů konaných před většími rekonstrukcemi prodejen,“ uvedla pro MediaGuru.
Zdroj: MediaGuru.cz
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?