Pro většinu našich sousedů jsou již kolky minulostí a podnikatelé či soukromé osoby ho mohou [...]
Penny Market přichází s novým systémem hodnocení spokojenosti a názoru zákazníků. Jako odměnu za účast v programu nabízí balíčky vlastních produktů a poukázky na nákup.
Obchodní řetězec Penny Market spustil nový program s názvem Hlas zákazníků, přes který chce vylepšovat sortiment, služby, kvalitu výrobků apod. Během července běžela registrace a následně Penny Market vybere 25 zákazníků, kteří budou pravidelně každý měsíc e-mailem odpovídat na různé otázky řetězce. Jednou ročně pak Penny uspořádá celodenní setkání spojené s ochutnávkou a prezentací nových produktů, prohlídkou skladů, zázemí obchodu nebo výrobnou dodavatele.
Pro každého z účastníků programu je každý měsíc jako odměna přichystaný balíček vzorků vlastních značek v hodnotě cca 500 korun. Vybraní zákazníci tak budou mezi prvními, kdo se dozví o produktových novinkách a budou je moci ochutnat. Za účast na celodenním setkání pak zákazníci získají poukázku na nákup v prodejně Penny v hodnotě 1000 korun a bude jim hrazena část nákladů na dopravu.
Jak dlouho program poběží, není známo, protože další registrace má proběhnout zhruba do dvou let od ukončení první registrace a do té doby si řetězec vyhrazuje právo ho v průběhu jeho trvání zrušit, zkrátit nebo prodloužit či změnit jeho pravidla.
Zdroj: MediaGuru.cz
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?