Řetězec Lidl přichází s nápadem, jak bojovat proti plýtvání jídlem. V obchodech Lidl jsou od 15. listopadu na prodej bedýnky plné ovoce a zeleniny za 25 korun. Jedná se o zeleninu a ovoce, které je [...] Celý článek
SZ Byznys zpracoval exkluzivní přehled o vývoji doručování balíků. Co bylo v roce 2016, kdy si devět z deseti lidí nechalo zaslat balíček jen domů, se nemůže porovnávat se současnou situací, pandemie [...] Celý článek
Očekávaný 15% nárůst tržeb tuzemských internetových obchodů díky epidemii COVID-19 se může vyšplhat až na rekordních 20 %, tedy až 190 miliard korun, uvádí Asociace pro elektronickou komerci."Intern [...] Celý článek
Segment on the go je podle analýzy Asociace malých a středních podniků a živnostníků novým trendem v oblasti potravin. Patří do něho hotové zeleninové saláty v krabičce, sendviče nebo čerstvé smoothie [...] Celý článek
Své zboží na internetu prodává už 80 % kamenných řetězců v Česku. Zároveň další 4 % nabízí alespoň rezervaci zboží na prodejně. V posledních 5 letech se tak zvýšil počet řetězců, kteří využívají [...] Celý článek