Zbavte se ve své kanceláři stohů papírů. Archivujte své dokumenty elektronicky a v souladu s [...]
Společnost Globus, jeden z předních obchodních řetězců působících v České republice, chystá od dubna přechod části dodavatelů na nový centrální sklad čerstvých potravin. S touto změnou je spojeno zavedení nové EDI zprávy ORDRSP – Order response, tedy potvrzení objednávky.
EDI zprávu ORDRSP zasílá dodavatel zákazníkovi (řetězci) jako odpověď na zprávu Objednávka (ORDERS), případně jako odpověď na zprávu Změna objednávky (ORDCHG).
Významem zprávy ORDRSP je položkové potvrzení, co z objednávky dodavatel dodá, co nedodá, případně co změní.
Dodavatel může v této zprávě reagovat na jednu nebo více položek, jichž se objednávka, případně její změna týkala. Potvrzení by mělo od dodavatele odcházet nejpozději do 6 hodin od přijetí objednávky.
Se zavedením nové EDI zprávy je spojena i změna s používáním kódů globálních lokalizačních čísel (GLN). V Centrálním skladu čerstvých potravin se budou používat navíc segmenty „Objednatel" a „Místo dodání" (NAD+OB), které budou plněny odchylnými GLN kódy.
Někteří dodavatelé Globusu již tyto segmenty používají, pro část to bude novinka, které se budou muset přizpůsobit.
Pro korektní zpracování zpráv v informačním systému, který Globus používá, je nutné, aby tyto segmenty obsahovaly EDI objednávky, příjemky a zároveň zprávy týkající se zpětné komunikace, tj. dodací listy a faktury.
Dodavatelé Globusu, jichž se týká zavedení nové EDI zprávy, mají tedy ještě přibližně měsíc na to, aby mohli integrovat ORDRSP do svých EDI řešení a mohli nerušeně pokračovat v dodávkách zboží do Globusu.
Týká se Vás zavedení zprávy ORDRSP? Potřebujete připravit Vaše řešení pro zavedení této zprávy?
Kontaktujte nás zde – rádi Vám poradíme a pomůžeme s touto novou zprávou.
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?