Zbavte se ve své kanceláři stohů papírů. Archivujte své dokumenty elektronicky a v souladu s [...]
Ve spolupráci se Škoda Auto začne Alza.cz jako první e-shop v republice doručovat objednávky do kufrů vozidel. Doručení přímo do svého zaparkovaného vozidla si mohou zákazníci vybrat díky využití aplikace MyŠkoda s funkcí Přístup do vozu. S touto možnosti doručení tak Alza nabízí další alternativu bezpečného bezkontaktního doručení, díky čemu nebudou zákazníci muset čekat na kurýra doma.
Alza.cz spouští ve spolupráci se ŠKODA AUTO službu “doručení objednávky do automobilu”, a to jako první e-shop v České republice. Po důkladném testování ŠKODA AUTO společně s partnery Alza.cz, Zásilkovna a DoDo tuto možnost doručení nyní zpřístupnila v testovacím režimu zákazníkům. Služba umožní kurýrům Alza Expresu doručit objednané zboží v předem určený čas na zadané adrese přímo do zaparkovaného vozidla.
„Spokojenost našich zákazníků je pro nás nejvyšší prioritou. Proto jsem rád, že jsme jim jako přední inovátor na poli evropské e-commerce tuto bezpečnou bezkontaktní službu dokázali nabídnout mezi prvními partnery v Česku. Na realizaci projektu se naše týmy IT a logistiky podílely od jeho prvotní koncepce. Díky tomu je služba plně integrovaná do našeho ekosystému a pro zákazníky vlastnící technicky způsobilý automobil stejně přístupná jako běžné doručení do AlzaBoxu,“ uvedl Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz.
Martin Jahn, člen představenstva pro prodej a marketing, popsal výhody nového postupu: „Díky řešení Přístup do vozu zajistí vůz ŠKODA svému majiteli kvalitní službu i ve chvíli, kdy je pouze zaparkovaný a za normálních okolností by svému majiteli neposkytl žádnou přidanou užitkovou hodnotu. Touto službou rozšiřujeme naši řadu řešení v oblasti mobility a zákazníkům nabízíme časovou úsporu, pohodlí a v mnoha ohledech jim usnadníme každodenní život. Umožníme jim například využít dodání zásilek ve chvíli, kdy pracují, čímž odpadá čas, který by jinak strávili čekáním na kurýra. Přístup k požadovaným údajům o vozidle má pouze kurýr zvolené doručovací služby a dodání zásilky navíc probíhá bezkontaktně, což je v dnešních dnech bezpochyby nespornou výhodou.”
Službu “Doručení do mého automobilu” mohou využívat registrovaní zákazníci Alza.cz, kteří vlastní automobil značky ŠKODA vyrobený v roce 2019 nebo později, s výjimkou vozů ENYAQ iV, KAMIQ a SCALA, u nichž bude služba zpřístupněna později. Je potřeba mít v aplikaci MyŠKODA aktivovaný balíček Care Connect a funkci Vzdáleného Odemknutí/ Zamknutí.
Po propojení se zákaznickým účtem na Alza.cz stačí při objednávání přes web i mobilní aplikaci v košíku zaškrtnout možnost „doručit do mého automobilu“ a zvolit den, čas a přibližnou adresu, kde bude vozidlo parkovat. Konkrétní kurýr AlzaExpresu pak může v daný čas jedinkrát odemknout příslušné vozidlo pro doručení zásilky.
Doručení do vozu je možné v lokalitách obsluhovaných vlastní dopravou e-shopu dopravou AlzaExpres (v Praze a přilehlém okolí). Vozidlo musí být zaparkované na veřejně dostupném místě a nesmí být skryté před mobilním signálem (například v podzemní garáži), aby jej bylo možné odemknout. Alza takto neumožňuje doručit pouze nadměrné zboží. Zákazník by však vždy měl zvážit, jak zaplněný je kufr jeho vozidla a zda se do něj objednávka vejde.
Zdroj: systemylogistiky.cz
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?