"Naše společnost chtěla přejít na modernější způsob EDI komunikace založený na standardu EANCOM 2002 s významným obchodním řetězcem, který tuto normu vyžadoval. Oproti stávajícím implementacím se jednalo o nové řešení mimo naše dosavadní zkušenosti, což nás vedlo k rozhodnutí využít služeb specializovaného EDI providera. Společnost CCV Informační systémy provedla nasazení rychle a bez jakýchkoliv problémů. Díky velké flexibilitě, výborným technickým znalostem problematiky a podpoře IT týmu CCV, jsme splnili požadavky našeho zákazníka během 2 týdnů."
Eva Malíková, Customer Service Manager, Henkel ČR, spol. s.r.o.
"Našim dodavatelům šetří EDI komunikace nemalé prostředky. Mezi hlavní důvody pro volbu řešení od společnosti CCV patří pozitivní zkušenosti s aplikací moderních technologických přístupů, zkušenosti CCV s českým EDI prostředím a také transparentnost a jednoznačnost podmínek spolu s poskytnutými garancemi."
Radka Havleová, vedoucí oddělení kontroly faktur OBI Česká republika, s.r.o.
"Bezpapírová výměna dokumentů je nejen žádoucí, tzv. zelenou technologií, ale především užitečným pomocníkem. Používali jsme EDI řešení už v minulosti, ale museli jsme zprávy konvertovat na svém serveru, který kapacitně nestačil. Společnost tak stála před otázkou, zda investovat do rozšíření firemní hardwarové infrastruktury, nebo službu kompletně outsourcovat. V současnosti konverze dokumentů probíhají kompletně na hardware CCV, což snížilo nároky jak systémové, tak lidské zdroje. Provoz EDI stojí méně než dosud."
Marcela Mitáčková, ředitelka marketingu, Hamé, a.s.
"Řešení EDI ORION nám mimo jiné pomohlo realizovat nemalé úspory v oblasti lidských zdrojů, kde došlo ke snížení stavu fakturantek o 3 lidi. Dosáhli jsme významného snížení nákladů na vstupu dat do účetnictví a výrazné úspory byly zaznamenány v provozu archivu."
Tomáš Hrachovec, předseda představenstva TEMPO, obchodní družstvo
"EDI komunikací u nás řešíme procesy zpracování objednávek a faktur od obchodních partnerů a velkých řetězců, ale také bezproblémovou výměnu dokladů s naším logistickým operátorem. Zapojení EDI komunikace do logistických procesů nám přináší nejen úsporu, ale především výhody v podobě rychlého a bezchybného zpracování objednávek, přesnou fakturaci na základě potvrzení o příjmu zboží a spolehlivé doručování všech dokladů partnerům."
Karel Havlík, IT manažer, Templářské sklepy Čejkovice
"Od konce devadesátých let došlo v našem oboru k upevnění práce s nadnárodními standardy EDIFACT. EDI komunikace přináší nejen automatizaci toku dokladů s množstvím obchodních partnerů, ale také procesní přínosy od rychlejšího přístupu dat až po snížení chybovosti. Naše společnost využívá zázemí pro EDI komunikaci v rámci naší nadnárodní centrály. EDI komunikace představuje i nutnost propojení procesů do informačního systému SAP, který je rovněž centralizován. Pro dosažení větší flexibility řešení směrem k zákazníkům pak smluvně spolupracujeme s místním poskytovatelem EDI služeb. Lokální EDI provider nám pak pomáhá vyhovět některým specifikům českého trhu a legislativy, jako při zprovoznění bezpapírové fakturace s elektronickým podpisem."
Marek Třeška, finanční ředitel Hartmann – Rico a.s.
"Elektronickou výměnu objednávek a faktur používáme již jako rutinní záležitost. Nadstavbou toku našich objednávek je, že současně dochází přes EDI Orion k automatizovanému doručení objednávek podle lokalit na dvě desítky velkoskladů, které pro nás distribuci řetězcům zajišťují, tedy do elektronických přihrádek externích firem. Svým maloobchodním partnerům pak fakturujeme exportem elektronických dokladů přímo z informačního systému KARAT, tedy standardní EDI zprávou přes našeho providera CCV tak, aby si náš partner mohl fakturu pro její zpracování načíst automaticky. V rámci budoucího rozvoje našeho informačního systému pak připravujeme možnost zprovoznění dodacích listů standardu EDI. Z hlediska efektivity našich logistických operací to považujeme za další trvalý přínos."
Jakub Fízeľ, ekonomický ředitel, Rodinný pivovar Bernard a.s.
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?