Vše je vlastně velmi jednoduché. Kdo se vyzná v dnešním chaosu zkratek, ten určitě ví, že [...]
Od chvíle, kdy Tesco spojilo dohromady čtyři trhy ve střední Evropě v jednu obchodní jednotku, snaží se obchodní řetězec klást důraz na zjednodušování každodenní spolupráce a transparentnost v jednání se svými dodavateli. V omezení byrokracie a jednodušší pochopení procesů, postupů a nařízení má dodavatelům pomoci nová tréninková platforma Supplier Training Essentials.
Po úspěchu ve Velké Británii spouští Tesco vylepšenou verzi nové tréninkové platformy pro dodavatele ze střední Evropy. Díky tomuto novému nástroji mohou všichni dodavatelé na jednom místě najít užitečně informace týkající se smluv, akcí a finančních a logistických pravidel ve střední Evropě. Dále zde naleznou mnoho manuálů na výrobu, balení a standardy vlastní značky, které by měly být velmi užitečné pro více než 3000 dodavatelů ve střední Evropě, se kterými Tesco spolupracuje.
„Víme, že většina úspěšného podnikání ve střední Evropě spočívá v dobrém porozumění postupům, plánování a podpoře od všech zúčastněných stran. Chceme mít transparentní pravidla spolupráce a pomáhat našim dodavatelům v růstu na všech 4 trzích. Supplier Training Essentials nám umožní sdílet nejdůležitější informace, data a pravidla na jednom místě,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro Českou republiku.
Supplier Training Essentials je jeden z mnoha nástrojů vytvořených pro dodavatele ve střední Evropě. Od roku 2017 se mohou obchodní partneři připojit do Supplier Network, interaktivní platformy podporující spolupráci, inovaci a udržitelnost mezi dodavateli ve střední Evropě. Čtyřikrát ročně společnost organizuje pro dodavatele online webináře zaměřené na nejdůležitější systémy a témata. Partneři Tesca také mohou využít Supplier Helpline – online platformu, která dodavatelům pomáhá pracovat se společností a asistuje na denní bázi při důležitých věcech se zaručenou odpovědí do 48 hodin.
Zdroj: Tesco Stores ČR a. s.
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?