Vše je vlastně velmi jednoduché. Kdo se vyzná v dnešním chaosu zkratek, ten určitě ví, že [...]
EDI komunikace je v oborech jako maloobchod nebo automotive v dnešní době v určité míře komoditou. To znamená, že se jedná o rozšířené řešení dostupné za výhodných podmínek. V žádném případě to však nehovoří o důležitosti EDI řešení. Vzhledem k provázanosti dodavatelského řetězce se jedná o jeden z nejkritičtějších systémů. Rostoucí komplexita procesů a jejich vzájemná provázanost na důležitosti EDI jen přidává.
Specifika procesů EDI v oboru automotive zná dobře tým odborníků ve společnosti Aimtec. Dokáže se flexibilně přizpůsobit změnám, které jsou pro automobilový průmysl charakteristické. „Naše ClouEDI umožňuje rychlou a spolehlivou komunikaci formou služby. Produkt má v současnosti vysoký potenciál růstu a chystá příval novinek, které dodavatelům do automobilového průmyslu pomohou pružně reagovat na neustálé změny v tomto prostředí. Mezi nové funkcionality patří ASN monitor a validace, které umožňují předcházet rizikům zatíženek“, říká Marek Šabatka ze společnosti Aimtec.
ClouEDI od Aimtec je poskytováno jako transparentní služba. I člověk bez jakékoli znalosti EDI může jednoduše vyhledávat v archivu zpráv požadované informace pomocí fulltextového vyhledávání (podle čísla objednávky, klíčových slov apod.) a zprávy si zobrazit v čitelné formě. Konverze jsou psané ve formátu XSLT, jehož výhodou je také jednoduchá přenositelnost na jiné EDI řešení.
Přímo na expedici je možné vizualizovat elektronické dodací listy pro zákazníky v reálném čase pomocí ASN monitoru. „Je tak patrné, zda byla ASN zpráva konkrétní dodávky vytvořena, validována, odeslána spolu s dodávkou a přijata zákazníkem. Provádí se tisk přepravních dokumentů a etiket při expedici a automatická validace odchozích ASN zpráv před jejich odesláním. Tím se vytváří prostor pro odhalení a opravu chyb a předchází se možným zatíženkám ze strany zákazníka,“ vysvětluje Šabatka.
ClouEDI informuje o funkčnosti všech služeb. Na pozadí se uskutečňuje měření a kontrola průchodnosti systému a procesů. Součástí je i nonstop aktivní monitoring, kde probíhají desítky automatických testů a kontrol zaměřených jak na výkonnost systému, tak na jeho zabezpečení. Monitoring umožňuje předcházet chybám, zasáhnout ještě před jejich výskytem, a tím eliminovat rizika nefunkčnosti řešení. Monitorování „běží“ na pozadí, v případě výskytu odchylky zasáhnou EDI specialisté proaktivně ještě před vznikem chyby.
Zákazník tak dostává službu s garantovanou dostupností. Sběr požadavků na připojení nových partnerů nebo zpráv ze strany zákazníka se děje přes podporu společnosti AIMTEC s garantovanou dobou reakce do osmi pracovních hodin. Podporu je možné rozšířit i na 24/7, tedy nepřetržitou telefonickou pomoc, která je poskytována ve čtyřsměnném provozu v anglickém, německém a českém jazyce.
-onr-
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?