Zejména oblast rychloobrátkového zboží, ale přirozeně nejenom ona, čelí stále intenzivnějšímu tlaku [...]
Novou verzi ORION EDI 2016 zavedeného řešení pro elektronickou výměnu dokladů (EDI) spustila pro všechny své zákazníky 9. 9. 2015 společnost CCV Informační systémy. Novinka přináší především vysokou úroveň zabezpečení přenášených i uložených dat, zbrusu nové funkce a doplňkové služby a také výrazně příjemnější a přehlednější uživatelské prostředí.
Nové funkce a doplňkové služby
Mezi řadou jeho zcela ojedinělých funkcí lze jmenovat například Příjmové místo, Instantní platbu, nebo Inventory Report pro přehled o stavu zásob u obchodních partnerů. Novou rozšířenou podobu získalo také webové EDI (video ukázka) i modul sledování zpožděných nebo nedoručených elektronických dokladů. Výčet nových funkcí rozšiřuje také elektronický katalog pro jednodušší zalistování produktů u odběratelů.
„Inspiraci jsme při vzniku ORION 2016 čerpali v první řadě u našich zákazníků. Zejména díky jejich podnětům a přáním je v nové verzi tolik rozšiřujících funkcí a inovací. Práce s elektronickými doklady je navíc nyní nejen bezpečnější, ale také komplexnější a výrazně efektivnější,“ říká David Reichel, architekt řešení ORION EDI a ředitel divize eBusiness společnosti CCV Informační systémy, a dodává: „Zejména velcí zákazníci nejenže požadují maximální úroveň zabezpečení přenášených informací, ale sami ji i pravidelně testují. Těší mě proto, že jsme v těchto testech vždy plně obstáli.“
Slova o zvýšeném důrazu na bezpečnost potvrzují i zákazníci. „Pokud dáváme data ke zpracování či úschově třetím subjektům, vyžadujeme od nich, aby prokázali svoji schopnost trvale na nich uplatňovat bezpečnostní opatření na nejvyšší možné úrovni. Kromě našich vlastních testů spolehlivosti je další nezbytnou součástí i certifikace od renomované světové organizace,“ říká Pavel Moravec, ředitel ICT ve společnosti Nestlé Česko.
Přechod na novou verzi ORION 2016 bude pro všechny zákazníky zcela plynulý a bezproblémový. Již dnes ji totiž aktivně využívá více než 70 zákazníků, mezi nimi i ti, kteří na některé nové funkce jako Příjmové místo nebo Instantní platba nechtěli čekat až do okamžiku oficiálního spuštění. Díky tomu mohli jejich přínosy již s předstihem plnohodnotně používat a také dobře otestovat nové uživatelské prostředí. Zbývajících více než 1500 zákazníků pak postupně přejde na novou verzi do konce letošního roku.
Na výsledné podobě mají výrazný podíl i samotní zákazníci, jejichž náměty na zefektivnění práce byly do nové verze velmi pečlivě zakomponovány, jak potvrzuje Táňa Kaizarová, EDI administrátorka společnosti Bochemie: „Velmi oceňuji, když se systém umí přizpůsobit člověku, proto se mi moc líbí řada možností vlastního nastavení v novém Orionu. Už v základním nastavení jsou informace přehledné, to podstatné je na očích a k detailům se dostanu intuitivně.“
Více v tiskové zprávě: "ORION EDI 2016 přináší zcela nový rozměr práce s elektronickými doklady"
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?