Již 9. května začnou dodavatelé společnosti Ahold Czech Republic navážet zboží do zbrusu nového [...]
Šest let trvalo odloučení českého e-shopu Alza.cz od cenového srovnávače Heureka.cz – pro obnovení vzájemné spolupráce se Alza.cz rozhodla až po prodeji skupiny Mall Group polskému Allegru. Stejně jako zahraničním zákazníkům, také těm českým tak nově usnadní ověřování výhodnosti svých cen na trhu.
Alza.cz vrací svou nabídku na cenový srovnávač Heureka.cz. Od letošního dubna začala nejprve postupně do slovenské verze Heureka.cz nahrávat katalog Alza.sk. Nyní postupně umožňuje snadné srovnání cen i českým zákazníkům.
„V kontextu narůstající inflace jsme v druhé půlce loňského roku upravili naši cenovou strategii. Chceme zákazníkům usnadnit, aby se o výhodnosti našich cen co nejsnáze přesvědčili. K tomu patří i cenové porovnání mezi různými obchody,“ uvádí Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz. A dodává: „Věřím, že zákazníci tento krok ocení podobně jako naše další nové služby, které jim mají pomáhat k co nejvýhodnějším nákupům v ekonomicky složité době. Mohou se například přesvědčit o úspěchu našich privátních značek, kdy se mezi deset nejoblíbenějších powerbank v žebříčku dle Heureky probojovalo už nyní několik z naší dílny AlzaPower.“
„Návrat Alzy je jasným potvrzením toho, že pro e-shopy je Heureka významným zdrojem zákazníků a kvalitních konverzí. Heureka dávno není jen výkonnostním kanálem, e-shopům dodáváme pokročilé nástroje. Ty jim pomáhají prodávat po celé Evropě. Heureka je nezávislý nákupní rádce a cenový srovnávač. Díky tomuto spojení budou mít zákazníci na jednom místě ucelený přehled o nabídkách na českém trhu,“ říká Jan Mayer, ředitel Heureka CZ/SK.
Spolupráce Heureka.cz a Alza.cz probíhá i na dalších trzích, kde Heureka.cz působí. „Na našem maďarském srovnávači Arukereso.hu je Alza.cz tradičním partnerem už několik let. Po napojení na Slovensku dávalo smysl, aby se naše spolupráce rozšířila i na český trh. Jsme rádi, že u nás nyní zákazníci najdou nabídky a inspiraci i od lídra trhu,“ dodává k tomu Tomáš Braverman, CEO Heureka Group.
Před šesti lety Alza.cz z Heureka.cz odešla, protože Heureka.cz a Mall Group měly společného majitele. Tyto důvody nyní pominuly, což vytvořilo prostor pro návrat. E-shop navíc s cenovými srovnávači běžně spolupracuje jak v zahraničí, tak v Česku. Opětovnou spoluprací s Heureka.cz chce Alza.cz podpořit svou novou cenovou strategii. Je to jen jeden z palety kroků, které v tomto směru e-shop od začátku roku učinil s cílem poskytovat zákazníkům za jejich peníze co nejvyšší hodnotu. Ať už se jedná o v dubnu spouštěnou službu garance nejvýhodnější ceny, novou kategorii e-shopu Cenové hity, která zahrnuje zboží levnější než u vybrané konkurence, nebo v květnu představený členský program AlzaPlus+ nabízející za minimální měsíční paušál doručení objednávek na výdejní místa zdarma.
O přerušení spolupráce Alza.cz s Heureka.cz jsme psali zde.
Alza.cz navíc přichází s novinkou. Její aplikace nabízí novou funkci – zobrazení výrobků v rozšířené realitě. 3D modely a AR (rozšířená realita) umožňují lepší a detailnější prohlédnutí produktu, a to i v reálném prostředí. Každý tak může získat představu, jak například vybíraná televize nebo lednička bude vypadat u něj doma.
3D modely jsou zatím k vyzkoušení u zboží z několika segmentů: televize a monitory, velké domácí spotřebiče, kávovary a další malé domácí elektro, mobilní telefony, gaming a notebooky, ale například i některé hračky a tiskárny. Zobrazení 3D modelů a AR je dostupné pro chytré mobilní telefony s operačním systémem iOS (iOS 11.0 a novější) a Android (verze 7.0 a vyšší s nainstalovaným AR Core).
Zdroj: zboziaprodej.cz
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?