Již 9. května začnou dodavatelé společnosti Ahold Czech Republic navážet zboží do zbrusu nového [...]
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a udržitelný životní styl, promítá obchodní řetězec Billa svoji novou tvář i do komunikace a vizuální identity. S cílem naplnit slogan „To dobré začíná u nás“ aplikuje nové žlutobílé zbarvení nejen do podoby svých prodejen, ale také do celkové komunikace.
Řetězec Billa od loňského roku intenzivně uvádí v život svoji novou obchodní strategii. Na konci února otevřel novou prodejnu v Jindřichově Hradci, současně byla po necelém půl roce od spuštění překročena hranice sto tisíc objednávek na e-shopu. Na začátku března připravuje Billa otevření další pilotní prodejny v rámci nabídky produktů Billa na čerpacích stanicích OMV v Karlových Varech.
Transformační proces řetězec nyní promítá i do nové korporátní komunikace a vizuální identity s cílem podpořit zdravý a udržitelný životní styl a správné stravování. Nový přístup zastřešuje nový claim: „To dobré začíná u nás".
„Cílem nové podoby je nabídnout našim zákazníkům ještě lepší sortiment zaměřený na zákazníka s intuitivním a pohodlným uspořádáním regálů, výhodným poměrem ceny a kvality námi nabízených potravin i nepotravinového zboží a celkově pohodlné a snadné nakupování v našich prodejnách," říká Liam Casey, generální ředitel řetězce Billa ČR. „To vše nyní doplňuje přeměna našeho věrnostního klubu a nová korporátní identita, která se propíše prakticky do celé naší komunikace," doplňuje Liam Casey.
Součástí transformace je i nová vizuální identita. Ta se v současnosti propisuje do on-line komunikace a postupně se zavádí i do off-line prostředí, včetně nové podoby prodejen. Nejviditelnější je úprava samotného loga společnosti, z něhož mizí původní červené pozadí se žlutým nápisem a nově je logo v barvě žluté či bílé.
Design všech prodejen tak postupně projde po vzoru pilotní prodejny v Říčanech u Prahy výraznou změnou. Kombinace již osvědčených a moderních prvků vytváří pro zákazníky ještě příjemnější prostředí pro nakupování. Interiér doplňují například dřevěné prvky v barvě břízy a proměny se dočkají nejen nábytek, výlohy, regály, chladicí a mrazicí zařízení, ale i nákupní vozíky nebo pracovní oděvy zaměstnanců.
Marketingová komunikace BILLA startuje dvěma kampaněmi. Jedna podporuje komunikaci vylepšeného BILLA klubu a druhá pak cílí na podporu rodiny a jejího spokojeného života. Tato kampaň je postavena na rodině, s níž se diváci mohli setkat již ve vánoční kampani „Vánoce podle vašich představ".
„Při přípravě nové komunikace jsme hledali smysluplnou roli značky Billa v životech lidí. Inspiraci jsme našli v aktivních rodinách, kterým není lhostejná budoucnost a chtějí ji zlepšit. Billa jim v této cestě pomůže vytvořit momenty dobra s menším úsilím a za méně peněz. Zároveň jsme do spotů promítli to, že Billa je blízko vždy, když ji zákazníci potřebují," říká o nové komunikaci Martina Kufová, account director z agentury McCann.
V letošním roce plánuje Billa otevřít až 14 nových prodejen v České republice a v rámci svých plánů počítá s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do roku 2028. Současně bude i letos pokračovat v rekonstrukcích stávajících prodejen a dále rozšiřovat závozové oblasti svého e-shopu.
Celkové investice do rozšiřování a modernizace prodejní sítě dosáhnou letos téměř dvou miliard korun. Současně Billa pokračuje ve svých projektech v oblasti udržitelnosti, když připravuje rozšíření fotovoltaické elektrárny na střeše svého modletického areálu, ale i v samotných prodejnách Billa.
Zdroj: www.zboziaprodej.cz
Zdroj obrázku: www.zboziaprodej.cz
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?